Więcej informacji o lampie Foscarini
Foscarini charakteryzuje się wysokim stopniem kreatywności w stosowaniu materiałów, kolorów, wykończeń i struktur, które wykraczają poza to, co zostało zrobione wcześniej. Foscarini korzystało również z usług kilku znanych i cenionych projektantów, co z pewnością jest podstawą ich wielkiego sukcesu. Wśród projektantów można zobaczyć Rodolfo Dordoniego, który również projektował dla Flos.
Widoczni są także Jozeph Forakis, Patricia Urquiola i Marc Sadler. Wszyscy oni przyczynili się swoją kreatywnością do spełnienia wartości innowacyjności Foscariniego. Z biegiem lat rozszerzyli swoje zastosowanie materiałów o satynowe szkło, polietylen, drewno i aluminium, a także opatentowane materiały, takie jak ekskluzywny teksturowany splot szklany i kompozyt z włókna węglowego lub Kevlar®, który jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy EI du Pont de Nemours and Company.
Jako firma o sprawnej strukturze produkcji i sprawnej dystrybucji międzynarodowej, Foscarini może zagwarantować klientom wysoki standard usług. Wyjątkowa kolekcja lamp Foscarini stawia na modę i wysoką jakość materiałów, wykorzystując mieszankę selekcji materiałów oraz kreatywności w połączeniu z wyborem, realizacją i tworzeniem unikalnych lamp.
Najbardziej godne uwagi w 2009 roku były lampy Caboche, Twiggy, Tropico i Allegro.
Do klasyków designu sprzed lat należą zawsze popularne lampy Lumiere, Caboche, Piccola i Havana. Niektóre są bardzo proste i funkcjonalne, a inne same w sobie są dziełami sztuki.
Badania, innowacje i zwiększona dbałość o wysoką jakość produkcji oraz oferowanych usług, międzynarodowe ukierunkowanie, maksymalna elastyczność, a przede wszystkim kultura zorientowana na produkt, są wynikiem dobrego projektu, to elementy charakteryzujące tożsamość korporacyjną Foscarini.
Suma tych cech oznacza, że Foscarini zdołał stworzyć portfolio o silnej osobowości, będącej owocem połączenia i współpracy między projektowaniem a produkcją. Różne partnerstwa z wielkimi mistrzami i młodymi talentami z międzynarodowych kręgów projektowych, w których różne rodzaje doświadczenia zawodowego i kreatywności stanowią centralny charakter projektu i dają firmie elastyczność, która doprowadziła do powstania oryginalnych produktów, za każdym razem wyjątkowych i podyktowanych przez prosty projekt.
Międzynarodowe ukierunkowanie Foscarini doprowadziło do rozwoju solidnej sieci sprzedaży, z ponad 2500 wielomarkowymi punktami sprzedaży w 50 krajach, wspieranej przez wysoki poziom obsługi klienta, który od 1996 roku posiada certyfikat UNI EN ISO 9001. To skłoniło Foscarini do aby wprowadzić na rynek kolekcję „Successful Living from Diesel with Foscarini”, która jest wynikiem współpracy z Diesel, międzynarodową marką z wiodącą koszulą w stylu życia: Nowy język i nowa estetyka, aby zdobyć nowych odbiorców.
Możesz także zobaczyć stronę internetową Foscariniego tutaj