FAQ


Jak zostanie dostarczone moje zamówienie?
Mistrzlamp.pl wysyła wszystkie produkty za pośrednictwem GLS, DPD, UPS, DSV. Możesz wybrać dostawę lamp do paczkomatu lub do domu. Zamówienie jest zazwyczaj dostarczane w ciągu 1-3 dni roboczych. Często towary są wysyłane tego samego dnia, w którym złożono zamówienie.
Jakie mam opcje dostawy?
Mistrzlamp.pl wysyła wszystkie produkty za pośrednictwem GLS, DPD, UPS, DSV. Wszystkie zakupy są dostarczane bezpłatnie do paczkomatu GLSdla wszystkich zakupów powyżej 649.
Jak długo trwa dostawa?
Czas dostawy wMistrzlamp.pl wynosi maksymalnie 8 dni roboczych, choć w przypadku lamp specjalnych może on wynieść do 3 tygodni.
Czy moje zamówienie może zostać dostarczone na inny adres niż adres rozliczeniowy?
Tak. Wystarczy podać preferowany adres dostawy podczas składania zamówienia.
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Adres dostawy można zmienić za pomocą linku otrzymanego od nas wraz z przeglądem zamówienia. Jeśli przesyłka została zafakturowana, zmiana adresu dostawy nie jest możliwa.
Co się stanie, jeśli przesyłka zaginie podczas dostawy?
Jeśli nie otrzymałeś paczki 10 dni roboczych po otrzymaniu wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Mogą oni sprawdzić, gdzie znajduje się paczka i, w niektórych przypadkach, śledzić przesyłkę.
Napisz wiadomość e-mail na adres info@mistrzlamp.pl lub zadzwoń do nas pod numer +48 2210 49200.
Dlaczego nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?
Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia pocztą elektroniczną, Twój adres e-mail mógł zostać wprowadzony nieprawidłowo. Zadzwoń lub napisz do działu obsługi klienta na adres info@mistrzlamp.pl, który szybko skoryguje Twój adres e-mail.
Jak robić zakupy?
Jeśli znalazłeś swój przedmiot:
- Dodaj przedmiot do koszyka, klikając przycisk „Dodaj do koszyka”. W górnej części strony pojawi się czerwony pasek z napisem „Przedmiot został dodany do koszyka. Przejdź do koszyka.” Kliknij „Przejdź do koszyka”, aby sfinalizować zakup.
- Tutaj możesz wybrać 2 opcje: „Do zamówienia” lub »Kup więcej«. Tutaj możesz również wprowadzić kod rabatowy, jeśli go otrzymałeś.
- Naciśnij „Zamów”, aby dokończyć zakup. Następnie wprowadź swoje dane osobowe i zaloguj się jako użytkownik, jeśli taki został utworzony. Naciśnij „Kontynuuj”.
- Następnie możesz edytować swoje dane lub wybrać inny adres dostawy. Następnie naciśnij „Kontynuuj”.
Następnie zostaniesz przeniesiony do opcji wysyłki, gdzie możesz ponownie zmienić swoje dane i wybrać, czy bezpłatna dostawa zostanie zrealizowana przez PostNord czy GLS. Następnie naciśnij „Kontynuuj”. - Przejdziesz teraz do płatności, gdzie musisz wybrać kartę płatniczą, której chcesz użyć. Musisz również zatwierdzić zakup i zaakceptować nasze warunki. Możesz zapoznać się z regulaminem, klikając czerwony link tuż nad polem wyboru. Następnie naciśnij „Zatwierdź”.
- Teraz należy wprowadzić dane karty. Następnie naciśnij „Zakończ płatność”.
Jeśli nie znalazłeś swojego przedmiotu:
Możesz wyszukiwać przedmioty na kilka różnych sposobów.
Po prawej stronie ekranu znajduje się pole wyszukiwania, w którym można wpisać wyszukiwane hasło.
Możesz wyszukać konkretną lampę, wpisując na przykład „lampa ścienna AJ”, „lampa wisząca PH” lub podobne wyrażenie.
Możesz także wyszukać lampy w menu po lewej stronie, klikając na wisiorek, jeśli szukasz wisiorka.
Wszystkie nasze lampy wiszące pojawią się tutaj. Następnie można zminimalizować wybór, wybierając dostawcę.
Po znalezieniu odpowiedniej lampy, dokonaj płatności jak w kroku 1 powyżej.
Jak wstawić kod rabatowy?
- Dodaj produkty do koszyka
- Przejdź do koszyka
- w kroku 1 znajdziesz miejsce, w którym możesz wpisać swój kod rabatowy/kartę podarunkową
- Naciśnij „Aktualizuj”, aby kod rabatowy zaczął obowiązywać.
Możesz zobaczyć, jak to zrobić na poniższym filmie
Czy mogę złożyć zamówienie e-mailem lub faksem?
Nie, nie przyjmujemy. Ze względów bezpieczeństwa nie przyjmujemy zamówień pocztą elektroniczną ani faksem. Możesz zadzwonić do działu obsługi klienta pod numer +48 2210 49200, który poprowadzi Cię przez sklep internetowy i pomoże dodać produkty do koszyka, ale musisz aktywnie uczestniczyć w procesie zakupu.
Kiedy po dokonaniu zakupu kwota zostanie pobrana z mojego konta bankowego?
Dopiero po wysłaniu przedmiotu kwota zostanie pobrana z konta bankowego.
Jak mogę zapłacić?
Płatności za zamówione towary można dokonać online za pomocą Visa, MasterCard, Maestro. Możesz zobaczyć wszystkie koszty w kroku przed autoryzacją zamówienia.
Czy mogę zapłacić po dostarczeniu towaru pod moje drzwi?
Odpowiedź. Aby dokonać zakupu w sklepie internetowym Mistrzlamp.pl, należy podać dane karty płatniczej. Jednak kwota nie zostanie pobrana z konta bankowego do momentu wysłania towaru z naszego magazynu.
Czy płacenie online kartami płatniczymi jest bezpieczne?
Mistrzlamp.pl korzysta z bardzo bezpiecznego systemu płatności: DIBS Płatności są dokonywane przez DIBS za pośrednictwem PBS. Dane karty płatniczej są chronione i szyfrowane, gdy są wysyłane do przetworzenia przez DIBS. W praktyce oznacza to, że wszystkie dane karty płatniczej są wprowadzane za pośrednictwem DIBS. Lampemesteren.dk nie będzie zatem świadomy tego, co wprowadzasz, ale zostanie powiadomiony, czy transakcja została zatwierdzona, czy nie.
Czy mogę zwrócić produkt, z którego nie jestem zadowolony?
Tak, możesz zwrócić przedmiot do 50 dni po jego otrzymaniu i otrzymać zwrot ceny przedmiotu z wyłączeniem kosztów wysyłki.
Nie można anulować zakupu, odmawiając otrzymania produktu bez powiadomienia nas o tym.
Jeśli anulowałeś zakup, sam płacisz za zwrot.
Jeśli przedmiot stracił na wartości, ponieważ był używany w sposób inny niż konieczny do określenia charakteru, cech i funkcjonowania przedmiotu, można uzyskać zwrot tylko części ceny zakupu.
Jeśli konsument obchodzi się z przedmiotem w sposób wykraczający poza normalnie dozwolony w sklepie, a wartość przedmiotu jest obniżona,Mistrzlamp.pl ma prawo odliczyć tę utratę wartości od kwoty zwrotu. Zmniejszenie wartości jest obliczane jako różnica między ceną sprzedaży produktu a ceną rynkową produktu sprzedawanego po zwrocie.
W niektórych przypadkach towary nie mają już żadnej wartości z powodu użytkowania. W takich przypadkach zwrot pieniędzy nie przysługuje.
Opakowanie może odgrywać rolę w utracie wartości
Jeśli otworzysz, uszkodzisz lub zgubisz opakowanie, może to stanowić utratę wartości. Jeśli opakowanie ma wpływ na wartość przedmiotu przy odsprzedaży, należy odliczyć koszt nowego opakowania.
Jaka kwota zostanie mi zwrócona po dokonaniu zwrotu?
W przypadku anulowania zamówienia koszty wysyłki pokrywa użytkownik.
W przypadku reklamacji Mistrzlamp.pl zwróci cenę przedmiotu, w tym koszty wysyłki, jeśli reklamacja jest uzasadniona. Jeśli przedmiot jest uszkodzony, odliczymy kwotę, za którą jesteś odpowiedzialny.
W przypadku elektronicznego przelewu bankowego może to potrwać do 30 dni.
Jak mogę się reklamować?
Jeśli chcesz złożyć reklamację dotyczącą produktu, skorzystaj z linku otrzymanego od nas podczas składania zamówienia. Tutaj możesz utworzyć skargę i zostaniesz poprowadzony przez kilka kroków. Po otrzymaniu reklamacji nasz dział obsługi klienta zajmie się jej rozpatrzeniem, a użytkownik otrzyma informację zwrotną dotyczącą reklamacji tak szybko, jak to możliwe.
Co zrobić, jeśli opakowanie jest uszkodzone po otrzymaniu produktu?
Po otrzymaniu towaru należy pamiętać o sprawdzeniu go pod kątem widocznych uszkodzeń. Jeśli opakowanie jest uszkodzone lub ma inne widoczne oznaki wady, należy potwierdzić odbiór z zastrzeżeniem wszelkich uszkodzeń zawartości lub całkowicie odmówić przyjęcia przedmiotu i pozwolić kierowcy zabrać go z powrotem.
Jak mogę sprawdzić, czy produkt jest zgodny z nowymi zasadami etykietowania energetycznego?
Aby dowiedzieć się, czy produkt jest zgodny z nowymi zasadami etykietowania energetycznego, należy wykonać następujące czynności:
- Sprawdzić, czy produkt posiada nową etykietę energetyczną pokazującą klasę efektywności energetycznej od A do G oraz inne informacje o charakterystyce produktu.
- Zeskanuj kod QR na etykiecie za pomocą smartfona, aby uzyskać dostęp do europejskiej rejestracji produktów na potrzeby etykietowania energetycznego (EPREL), gdzie można znaleźć szczegółowe informacje na temat zużycia energii przez produkt, strumienia świetlnego, temperatury barwowej, typu żarówki i poziomu hałasu.
- Porównanie efektywności energetycznej produktu w lumenach na wat z nową klasą efektywności energetycznej dla strumienia świetlnego produktu. Lumen jest miarą strumienia świetlnego, tj. ilości światła emitowanego przez produkt. Wat jest miarą mocy, tj. ilości energii zużywanej przez produkt.
- Należy pamiętać, że nowe zasady etykietowania energetycznego mają zastosowanie do wszystkich źródeł światła, takich jak żarówki lub moduły/lampy LED, a także do jednostek sterujących potrzebnych do podłączenia źródeł światła do sieci elektrycznej. Stare zasady etykietowania energetycznego dotyczyły tylko żarówek i lamp LED.
Jak przekonwertować stare etykiety energetyczne na nowe?
Nie jest łatwo przekonwertować stare etykiety energetyczne na nowe, ponieważ używają one różnych jednostek miary i skali, ale aby przekonwertować stare etykiety energetyczne na nowe, musisz znać strumień świetlny i moc produktu. Informacje te można znaleźć na opakowaniu produktu, na starej etykiecie energetycznej lub na stronie EPREL. Należy również znać nową klasę efektywności energetycznej strumienia świetlnego produktu, którą można znaleźć na nowej etykiecie energetycznej lub w tej tabeli.
- Po uzyskaniu strumienia świetlnego i mocy produktu można obliczyć jego efektywność energetyczną w lumenach na wat, dzieląc strumień świetlny przez moc. Na przykład, jeśli produkt ma strumień świetlny 800 lumenów i moc 10 watów, jego efektywność energetyczna wynosi 800/10 = 80 lumenów na wat.
- Następnie można porównać efektywność energetyczną produktu z nową klasą efektywności energetycznej dla strumienia świetlnego produktu. Na przykład, jeśli produkt ma strumień świetlny 800 lumenów, musi mieć efektywność energetyczną co najmniej 210 lumenów na wat, aby uzyskać klasę A, od 120 do 210 lumenów na wat, aby uzyskać klasę B itd.
- W ten sposób możesz dowiedzieć się, jaką nową etykietę energetyczną będzie miał produkt, jeśli znasz tylko starą. Należy jednak pamiętać, że nowe etykiety energetyczne zawierają również inne informacje o charakterystyce produktu, takie jak temperatura barwowa, typ oprawki i poziom hałasu, których nie można znaleźć na starych etykietach energetycznych.
Jaka jest różnica między starym a nowym etykietowaniem energetycznym 2023?
Stare etykiety wykorzystywały skalę od A++ (najbardziej wydajne) do E (najmniej wydajne), która opierała się na zużyciu energii przez produkt w kWh na 1000 godzin. Nowe etykiety wykorzystują skalę od A (najbardziej wydajne) do G (najmniej wydajne), która opiera się na efektywności energetycznej produktu w lumenach na wat2. Lumen jest miarą strumienia świetlnego, tj. ilości światła emitowanego przez produkt. Wat jest miarą mocy, tj. ile energii zużywa produkt.
Nowe etykiety zawierają również więcej informacji na temat strumienia świetlnego produktu, temperatury barwowej, typu oprawki i zużycia energii. Temperatura barwowa jest miarą koloru źródła światła, które może być ciepłe (czerwonawe), neutralne (białe) lub zimne (niebieskawe). Typ oprawki to część produktu, która pasuje do lampy lub oprawy oświetleniowej.
Nowe etykiety mają kod QR, który można zeskanować smartfonem, aby uzyskać dostęp do Europejskiej Rejestracji Produktów dla Etykietowania Energetycznego (EPREL), gdzie można znaleźć szczegółowe informacje na temat wszystkich modeli na rynku europejskim.
Nowe etykiety dotyczą wszystkich źródeł światła, takich jak żarówki lub moduły/lampy LED, a także urządzeń sterujących potrzebnych do podłączenia źródeł światła do sieci elektrycznej. Stare etykiety dotyczyły tylko żarówek i lamp LED.