100% dopasowanie ceny

Kiedy robisz zakupy na Mistrzlamp.pl, zależy Ci na najlepszej cenie.

Droga do najlepszych cen

Mistrzlamp.pl jest wiodącym sklepem internetowym z designerskimi lampami od 2010 roku. Od samego początku jesteśmy dumni z tego, że zapewniamy naszym klientom najlepszą obsługę. Dzięki 100% gwarancji ceny możesz robić u nas zakupy bez obaw.

Robiąc zakupy na stronie Mistrzlamp.pl i chcąc skorzystać ze 100% gwarancji ceny, wystarczy sfinalizować zamówienie i wpisać "Gwarancja ceny" w polu uwag w koszyku. Wraz z komentarzem umieść link do dokumentacji swojej ceny. Jeśli warunki gwarancji ceny (patrz poniżej) zostaną spełnione, skorygujemy cenę przed przetworzeniem zamówienia i zostanie pobrana tylko kwalifikująca się kwota. Jeśli uznamy, że istnieją jakiekolwiek wątpliwości dotyczące gwarancji ceny, skontaktuje się z Tobą nasz dział obsługi klienta.

Gwarancja ceny obowiązuje również 14 dni po zakupie. Jeśli dokonałeś u nas zakupu i znajdziesz swoją lampę w innej cenie w ciągu 14 dni, po prostu skontaktuj się z obsługą klienta. Jeśli warunki zostaną spełnione, różnica zostanie oczywiście zwrócona.

W razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu z nami. Wyślij nam wiadomość e-mail na adres info@mistrzlamp.pl, zadzwoń do nas na adres +48 2210 49200 lub wyślij nam wiadomość na czacie - jesteśmy dostępni w każdy dzień roboczy od 08:30 do 16:00.


Warunki 100% dopasowania ceny

  • Przedmiot musi być oznaczony ikoną gwarancji ceny na stronie Mistrzlamp.pl.
  • Porównywana cena musi być ceną całkowitą, obejmującą wysyłkę i duński podatek VAT.
  • Towar musi być w magazynie/dostępny u konkurenta w momencie zakupu w tym samym kolorze i rozmiarze, co towar, który chcesz kupić na Mistrzlamp.pl.
  • Przedmiot musi być w tym samym kolorze i rozmiarze, co przedmiot, który chcesz u nas kupić.
  • Produkt musi być objęty duńską gwarancją, cłem i podatkiem VAT.
  • Gwarancja ceny obowiązuje przez 14 dni od daty zakupu.
  • Nie dopasowujemy cen do kolejek, ofert specjalnych ani ofert otwarcia.
  • Dopasowanie ceny nie dotyczy produktów Philips Hue
  • Nie ma możliwości dopasowania ceny w przypadku produktów zamawianych do domu lub produktów, które nie są częścią naszego standardowego asortymentu.
  • Dopasowanie ceny nie może być łączone z innymi rabatami.
  • Cena oferty, którą musimy dopasować, MUSI być oparta na prawidłowej sugerowanej cenie detalicznej. Dlatego zawsze będziemy sprawdzać, czy mamy ten sam punkt początkowy, co sklep internetowy, do którego się dopasowujemy. W razie wątpliwości sprawdzimy aktualny cennik
  • Cena oferty, którą musimy dopasować, nie może wymagać rejestracji członkostwa ani niczego innego - cena musi być publicznie dostępną ceną oferty.
  • Dopasowujemy ceny tylko do sklepów internetowych, które są autoryzowanymi sprzedawcami danej marki.
  • Dopasowujemy tylko strony z tym samym kodem kraju w adresie URL (.dk).

Należy pamiętać, że dokumentacja dotycząca ceny zostanie sprawdzona.