- Poprzednia
- 1
- 2
- 3
- ...
- 8
- Dalej
Luceplan narodził się w 1978 roku, kiedy ludzie stojący za Luceplan chcieli czegoś bardziej namacalnego niż to, co do tej pory było tylko współpracą.
Riccardo Sarfatti, Paolo Rizzatto i Sandra Severi stworzyli Luceplan jako centralny punkt dla ich kreatywnej energii i innowacyjnych rozwiązań napędzanych pragnieniem rozwoju i innowacji.
Wszystko to jest opakowane w piękny i wysoce zrównoważony design firmy Luceplan, która jest obecnie częścią Grupy Philips.
Luceplan opiera się na następujących założeniach:
1. Dbałość o szczegóły - śledzenie niezbędnych części zamiennych, konserwacji lub czyszczenia wydłuży żywotność produktu.
2. Projektowanie cyklu życia - projektowanie wykraczające poza tworzenie produktu, uwzględniające to, co dzieje się po jego użyciu poprzez utylizację i recykling oraz innowacyjne opakowania.
3. Poszanowanie dla środowiska - Nie stosujemy farb i procesów zanieczyszczających środowisko, co pomaga zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko.
4. Badania i rozwój - Badania i rozwój są integralną częścią Luceplan
Ważne jest, aby patrzeć w przyszłość i rozumieć zachowania konsumentów oraz zmiany zachodzące w produkcji przemysłowej, zaopatrzeniu w surowce, optymalizacji, oszczędnościach, zmianach w dystrybucji oraz wzorcach i potrzebach zakupowych, tak aby Luceplan był zawsze w czołówce.
Oszczędność energii jest najwyższym priorytetem i nie może ograniczać się do relacji między oświetleniem a zużyciem energii: musi obejmować przyjazność dla środowiska, która obejmuje całą operację - od wyboru materiału po proces produkcyjny, od trwałości produktu po jego konserwację.
Jeśli wytwarzasz produkty o długiej żywotności, musisz zadbać o to, by były one zarówno piękne, jak i solidne pod względem technologicznym. Ale długowieczność oznacza również, że jest bardziej przyjazna dla środowiska i przetrwa kaprysy mody.
Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej Luceplan tutaj.