Frank Kerdil

Filtry i sortowanie
Filtry i sortowanie 0
Sortuj według: Pozycja
Cena
Projektant
Typ
Producent
Kolor
Materiał
Pomieszczenie
Ilość żarówek
Średnica (cm)
Rodzaj gwintu
Stopień ochrony IP
Żarówki w zestawie
Jednostka mocy
Wysokość (cm)
10 artykułów
Filtr
420,00 zł
RRP 473,00 zł
RRP -11%
492,00 zł
RRP 556,00 zł
RRP -11%
444,00 zł
RRP 501,00 zł
RRP -11%
722,00 zł
RRP 835,00 zł
RRP -13%
335,00 zł
RRP 361,00 zł
RRP -7%
652,00 zł
RRP 751,00 zł
RRP -13%
722,00 zł
RRP 835,00 zł
RRP -13%
764,00 zł
RRP 835,00 zł
RRP -8%
548,00 zł
RRP 668,00 zł
RRP -18%
764,00 zł
RRP 835,00 zł
RRP -8%

Frank Kerdil

Urodzony: 16 grudnia 1946 roku.\ Renomowane prace: Lampa Pineapple, lampa Illumin, lampa wisząca New Worker oraz wielokrotnie nagradzane projekty produktowe i graficzne.\ Wykształcenie: Projektant graficzny.

Frank Kerdil urodził się w Odense w 1946 roku. Z wykształcenia grafik, w latach 1984-1998 był współwłaścicielem agencji reklamowej, w której niewątpliwie doskonalił swój zmysł estetyczny i umiejętności projektowe - a w 1998 r. ziarno zmiany kariery zostało zasiane, gdy Kerdil zwrócił się w stronę projektowania produktów.

Założył własną firmę i zaczął zajmować się wszystkim, od opracowywania i projektowania pomysłów po produkty i koncepcje - a czasem nawet prowadził wykłady na temat kreatywnego myślenia. Powinna to być jednak jedna konkretna firma, z której w świecie lamp znamy Franka Kerdila: mianowicie DybergLarsen.

W DybergLarsen, Kerdil stworzył zawsze popularną lampę Pineapple. Ta piękna lampa rozpoczęła swoje życie jako lampa wisząca, ale teraz jest dostępna w wielu wariantach. Dostępne są lampy wiszące, stołowe, podłogowe, a nawet ścienne. Pineapple wykorzystuje kwadratowe talerze, które po połączeniu przypominają ananasa - a DybergLarsen i Frank Kerdil wielokrotnie zmieniali ten kultowy kształt, więc dziś możesz dostać ananasa z liśćmi, a nawet do góry nogami.

Projekty Franka Kerdila zawsze opierały się na jego mantrze "Kiedy więcej tego samego nie wystarczy. " To zdanie sprowadza się do prostej tezy, że musi istnieć dobry powód, aby stworzyć nowy produkt, który może obejmować drobne zmiany, takie jak funkcja, wybór materiału, metoda produkcji, obszar zastosowania, kształt itp.

Czarno-biały obraz mężczyzny z okrągłymi okularami i przyjaznym uśmiechem. Ma krótkie włosy i siedzi w zrelaksowanej pozie na neutralnym tle.

Podziel się swoimi zdjęciami z @lampemesteren

Inspiruj się i daj się zainspirować, od jednego wyjątkowego domu do drugiego. Oznacz swoje zdjęcia #yesLampemesteren, a być może zobaczysz tutaj swój dom!