STAN ZAPASÓW
Przy każdym produkcie na stronie Mistrzlamp.pl znajduje się informacja o jego stanie magazynowym. Informacje te można znaleźć zarówno w przeglądzie przed kliknięciem samego przedmiotu, jak i wewnątrz samego przedmiotu. Wskazanie stanu magazynowego znajduje się odpowiednio poniżej i po prawej stronie obrazu. Stan zapasów jest wskazywany przez zieloną lub czerwoną kropkę, po której następuje tekst.
Sprawdź poniżej, co oznacza podany stan magazynowy dla czasu dostawy zamówienia:
W magazynie Produkt jest dostępny w magazynie i wysyłamy go tak szybko, jak to możliwe.
W magazynie: 3-5 dni Produkt jest niedostępny. Jednak od momentu złożenia zamówienia spodziewamy się mieć go w magazynie w ciągu 3-5 dni roboczych (przykład). Następnie należy odczekać dodatkowe 1-3 dni robocze na dostarczenie przedmiotu.\ W mało prawdopodobnym przypadku, gdy potrwa to dłużej, poinformujemy Cię o tym za pośrednictwem linku do zamówienia Edison.
W magazynie: 15-12-2023 Oznacza to, że produktu nie ma w magazynie, ale otrzymaliśmy datę dostawy od naszego dostawcy.\ 15-12-2023 to tylko jeden z przykładów, ale data będzie zazwyczaj datą w przyszłości.\ Następnie należy odczekać dodatkowe 1-3 dni robocze na dostarczenie przedmiotu. W mało prawdopodobnym przypadku, gdy potrwa to dłużej, poinformujemy Cię o tym za pośrednictwem linku do zamówienia Edison.
Brak w magazynie Oznacza to, że produkt jest niedostępny i nie wiemy jeszcze, kiedy nasz dostawca będzie mógł go dostarczyć. Po złożeniu zamówienia poinformujemy Cię jak najszybciej za pośrednictwem linku do zamówienia Edison o przewidywanej dacie dostawy.
Jeśli produkt jest niedostępny w magazynie, a dostawca prawdopodobnie nie dotrzyma terminu dostawy, będziemy na bieżąco informować o nowej zaktualizowanej dacie dostawy. Wyślemy Ci wiadomość e-mail, gdy przedmiot zostanie wysłany, a kwota zostanie potrącona z Twojego konta.\ Czas dostawy jest orientacyjny i opiera się na informacjach otrzymanych od producenta/dostawcy.
Zamówienie zostanie wysłane, gdy wszystkie zamówione produkty będą dostępne w magazynie. Jeśli chcesz, abyśmy wysłali Twoje zamówienie w ratach, możesz skontaktować się z obsługą klienta w tej sprawie. Możemy dokonać częściowej wysyłki zamówienia w przypadku, gdy jeden lub więcej produktów znajduje się w magazynie, ale niektóre z nich zostały zamówione ponownie, co wydłuża czas dostawy całego zamówienia. Każdego dnia ciężko pracujemy, aby jak najszybciej zamówić i dostarczyć towary.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące stanu magazynowego produktu lub daty dostawy zamówienia, zawsze możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
Należy pamiętać, że szacowany czas dostawy jest ZAWSZE orientacyjny.