GDZIE JEST MOJA PACZKA?
Śledzenie przesyłek przez całą dobę
Skorzystaj z informacji o wysyłce, aby sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja paczka. Status wysyłki paczki można śledzić przez całą dobę. Gdy paczka zostanie przekazana do PostNord/GLS itp., otrzymasz od nas numer przesyłki w wiadomości e-mail.\ W ten sposób możemy zawsze informować o aktualnym statusie przesyłki.
Paczka zaginęła - co mam zrobić?
Jeśli nie otrzymałeś paczki 10 dni roboczych po otrzymaniu wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Mogą sprawdzić, gdzie znajduje się paczka, a w niektórych przypadkach ją śledzić.\ Napisz wiadomość e-mail na adres info@mistrzlamp.pl lub zadzwoń do nas na adres +48 2210 49200.
Czy masz jeszcze jakieś pytania?
Prosimy o kontakt pod adresem info@mistrzlamp.pl lub+48 2210 49200, jesteśmy gotowi do pomocy