W Mistrzlamp.pl zapewniamy 100-dniowe pełne prawo do zwrotu, ważne od dnia otrzymania towaru. Aby dokonać zwrotu wystarczy skorzystać z unikalnego linku, który wysłaliśmy do Ciebie w związku ze złożeniem u nas zamówienia. Tam znajdziesz formularz zwrotu, który wypełnij zgodnie z instrukcjami. Wkrótce otrzymasz etykietę zwrotną, która zostanie odliczona od kwoty Twojego zwrotu.
Prosimy pamiętać o odesłaniu towaru w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. Unikaj pisania na opakowaniu i niepotrzebnego używania taśmy i zawsze odbierz pokwitowanie przesyłki zwrotnej.
Jedyny koszt, jaki ponosisz, gdy zwracasz paczkę, to opłata pocztowa za odesłanie zamówienia do nas.
Niewłaściwe lub niedokładne zapakowanie może skutkować uszkodzeniem przesyłki, a w konsekwencji odrzuceniem reklamacji, więc zachowaj ostrożność. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące wysyłki, skontaktuj się z nami.
Twoje zamówienie musi zostać nam zwrócone bez zbędnej zwłoki, najlepiej nie później niż 14 dni po poinformowaniu nas o chęci anulowania zakupu.
Ponosisz ryzyko związane z dostawą przedmiotu, a po zwrocie odpowiadasz za prawidłowe zapakowanie przedmiotu.
Jesteś również odpowiedzialny/-a za produkt od momentu przyjęcia przesyłki. Jeśli został zainstalowany/zamontowany lub jeśli występuje jakiekolwiek zużycie lub uszkodzenie, zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu.
Jeśli zamówiłeś/-aś lampę, w której wybrałeś/-aś bezpłatne źródło światła lub jeśli zostało ono dostarczona z dostawcą, to żarówka również musi zostać zwrócona.
Towar wyślij na adres:
Mistrzlamp.pl
Odinsvej 6 - Port 32-35
6950 Ringkøbing
DaniaMistrzlamp.pl zaleca, aby przedmiot został zwrócony jako przesyłka pocztowa. Ułatwia to śledzenie paczki i sprawdzenie, czy została ona do nas dostarczona. Ponadto masz możliwość zażądania przesyłki, jeśli dostawa nie została zrealizowana.
Uwaga! Paczkę należy zwrócić na adres Mistrzlamp.pl - paczki wysłane do paczkomatu lub na pocztę, nie zostaną odebrane.
W pewnych sytuacjach – takich jak szczególnie duże, ciężkie lub niewygodne produkty lub duże ilości zamówień – paczka pocztowa nie jest najlepszym wyborem. W takim przypadku możesz skontaktować się z nami w sprawie innych naszych partnerów wysyłkowych i szacunkowych cen.
Przedmioty zwrócone za pobraniem lub wysłane bez opłaty pocztowej zostaną przez nas odrzucone.
Gdy otrzymamy produkt i zatwierdzimy zwrot, zwrócimy koszty zakupu tak szybko, jak to możliwe, zgodnie z Forbrugeraftaleloven ("Prawo umów konsumenckich" w Danii) §21, części 3 i 4. Zwracamy pieniądze tylko na konto lub kartę, za pomocą których towar został zakupiony. Ma to na celu uniknięcie nielegalnego wykorzystania skradzionych kart kredytowych/debetowych. Jeśli otrzymałeś/-aś przedmiot w prezencie, a tym samym nie jesteś posiadaczem karty użytej do pierwotnego zamówienia, istnieje możliwość przelania pieniędzy na inny numer konta. W takich przypadkach pamiętaj o załączeniu faktury i numeru konta do przelewu bankowego. I pamiętaj, aby zachować potwierdzenie nadania jako dowód, że przedmiot został wysłany.
Dowiedz się więcej o zwrocie pieniędzy
tutaj