Prosimy o sprawdzenie zawartości paczki przy odbiorze. Jeśli paczka i/lub jej zawartość są uszkodzone w momencie jej otrzymania, musisz niezwłocznie złożyć reklamację za pośrednictwem linku, który otrzymałeś/-aś po złożeniu zamówienia. Będziesz potrzebować zdjęć zarówno opakowania zewnętrznego, jak i wewnętrznego – w tym etykiety wysyłkowej – a także samego uszkodzenia. Postępuj zgodnie z instrukcjami byśmy otrzymali wszystkie informacje, jakich od Ciebie potrzebujemy. Pamiętaj, że uszkodzenie przesyłki należy zgłosić nie później niż 2 dni po otrzymaniu przesyłki. Mistrzlamp.pl nie ponosi odpowiedzialności za towary, które zostały uszkodzone podczas transportu. Zawsze pakujemy Twoje zamówienie z wielką starannością, aby zminimalizować ewentualne uszkodzenia przesyłki. Rozpatrzymy Twoją reklamację tak szybko, jak to możliwe.
W przypadku jakichkolwiek problemów lub pytań zapraszamy do kontaktu z obsługą klienta i zalecamy przygotowanie numeru zamówienia, aby przyspieszyć ich rozwiązywanie.
E-mail:
info@mistrzlamp.pl