Reklamacje

Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy lub uszkodzony, należy zgłosić reklamację.

UWAGA: To bardzo ważne, aby zachować oryginalne opakowanie. Jeśli tego nie zrobisz, możliwe, że nie będziesz mógł/-a dochodzić roszczenia wobec firmy przewozowej. Przedmiot nie może być transportowany przez nikogo innego poza jedną z naszych zatwierdzonych firm przewozowych.

Po złożeniu zamówienia otrzymałeś/-aś od nas link, dzięki któremu masz możliwość śledzić swoje zamówienie. Możesz również użyć linku, aby otworzyć reklamację. Wybierz jej rodzaj i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Po wypełnieniu formularza i wysłaniu go do nas, Twoje roszczenie zostanie utworzone w naszym systemie, a jeden z naszych pracowników z zespołu obsługi klienta zajmie się nim tak szybko, jak to możliwe i skontaktuje się z Tobą, jeśli będziemy potrzebować więcej informacji.
W ciągu kilku dni otrzymasz od nas wiadomość zwrotną dotyczącą Twojej reklamacji.

OBS
Prosimy o nieprzesyłanie nam wadliwego lub uszkodzonego produktu, chyba że o to poprosimy.

Masz dodatkowe pytania?


Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem info@mistrzlamp.pl lub numerem telefonu +48 221 049 200 – z przyjemnością pomożemy.