Co zrobić, jeśli potrzebuję pomocy?Skontaktuj się z nami pod numerem +48 221 049 200 lub e-mailem
info@mistrzlamp.pl - członek naszego zespołu obsługi klienta z przyjemnością Ci pomoże!
Jak mogę zapłacić?Na Mistrzlamp.pl akceptujemy płatności za pośrednictwem VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro, JCB i American Express. Akceptujemy również PayPal i przelewy bankowe. Możesz zobaczyć wszystkie opłaty za płatność w kroku przed zatwierdzeniem zamówienia.
W przypadku płatności kartą kredytową zarezerwowana kwota zostanie pobrana z konta użytkownika w ciągu 2 dni roboczych.
Czy mogę zapłacić za pobraniem?W przypadku płatności za pobraniem należy pamiętać, że:
- Cała kwota zamówienia jest płacona bezpośrednio kurierowi dostarczającemu zamówienie.
- Nie ma możliwości płatności za pobraniem dla kwot przekraczających 6000 zł
- Możliwy jest jedynie wybór firmy kurierskiej UPS do obsługi wysyłki.
- Nie ma możliwości płatności za pobraniem w przypadku zamówień zawierających produkt na tyle duży, że wymaga specjalistycznej wysyłki.
Czy mogę złożyć zamówienie za pomocą e-maila lub faksu?Nie. Ze względów bezpieczeństwa nie przyjmujemy zamówień pocztą lub faksem. Nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością poprowadzi Cię przez proces w naszym sklepie internetowym, ale nadal będziesz musiał/-a sam/-a złożyć zamówienie.
Czy płacenie online jest bezpieczne?Oczywiście. Bezpieczeństwo jest najwyższym priorytetem w Mistrzlamp.pl, więc cała komunikacja między posiadaczami kart a naszym systemem płatności odbywa się za pośrednictwem szyfrowanego połączenia SSL (Secure Socket Layer). Innymi słowy, dostęp do Twoich danych ma tylko firma Nets, która w naszym imieniu pobiera płatności cyfrowe. My zobaczymy tylko, czy Twoja transakcja została zatwierdzona.
Czy moje pieniądze zostaną wypłacone natychmiast po złożeniu zamówienia?Potrącimy kwotę z Twojego konta bankowego dopiero w momencie wysyłania zamówienia z naszego magazynu.