Nazywam się Edison.
Jestem oprogramowaniem, które obsługuje zamówienia w Lampemesteren.dk.
Spotkasz się ze mną w linku, który otrzymasz e-mailem po złożeniu zamówienia. Będę stale informować Cię o postępach Twojego zamówienia i jeśli coś się zmieni, wyślę Ci wiadomość.
Sprawdzam wszystko - czy produkt jest na magazynie, czasy oczekiwania na transport od naszych dostawców itp.
Gdy tylko Twoje zamówienie zostanie zarejestrowane w naszym systemie, od razu przystępujemy do jego obsługi a ja upewniam się, że jesteś na bieżąco i zawiadamiam Cię, gdy nastąpią jakiekolwiek zmiany - pamiętaj więc, aby mieć oko na link do zamówienia, który jest aktualizowany, gdy status Twojego zamówienia zmieni się.
Jeśli wszystko jest w magazynie, upewnię się, że Twoje zamówienie zostanie wysłane tak szybko, jak to możliwe.
Jeśli jakiegoś produktu nie ma w magazynie, zostanie on zamówiony u naszego dostawcy następnego dnia roboczego i sprawdzam, czy zostanie nam dostarczony w obiecanym terminie dostawy, po czym niezwłocznie wyślemy go do Ciebie.
Jeśli nasz dostawca - wbrew oczekiwaniom - będzie miał problemy z dotrzymaniem obiecanego terminu dostawy, otrzymasz ode mnie nową wiadomość e-mail, w której wyślę link otrzymany po złożeniu zamówienia zaktualizowany o nowy termin dostawy.
Pamiętaj - jestem tylko częścią oprogramowania - Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy, skontaktuj się z jednym z moich kolegów z naszego centrum obsługi klienta pod adresem e-mail
info@mistrzlamp.pl lub zadzwoń pod numer telefonu +48 221 049 200.